Tuesday, March 25, 2008

Hanya imam bertauliah dibenar bertugas – Sultan Selangor

Menyembah kasih ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor atas titah baginda agar masjid-masjid seluruh negeri Selangor bebas daripada khutbah, ceramah serta lain-lain aktiviti politik.

“Masjid dan surau adalah tempat suci yang digunakan untuk beribadat dan janganlah ia digunakan sebagai gelanggang bagi parti-parti politik mengadakan ceramah dan perkara lain untuk kepentingan politik mereka,” titah baginda.

Selanjutnya.







1 comment:

Anonymous said...

Saya sedih ...
Apa yang saya takutkan akhirnya terjadi..
Saya sangkakan DAP yang akan DERHAKA kepada Sultan..
Dalam ASTRO AWANI saya lihat begitu hormatnya mereka...

Tapi,...
UMNO sekarang sudah DERHAKA kpd sultan..
Bukan hanua Sultan tetapi kepada Agong..

Aku sedih dng UMNO...